Moget!

Jaha.. God morgon, eller nä egentligen inte..
Men jag vaknade nyss..
Kan du gissa hur jag vaknade?
Jo, av att våra söta rara grannar längst upp (jag antar att det var dom vem fan skulle det annars vara?) ringde på dörren och sprang iväg (upp då givetvis vilket stärker mina misstankar mot de där uppe).
Detta är inte första gången de gör så, men sist de gjorde det var det vid 22 tiden på kvällen..
Detta är ju lite väl alltså, ringa på hos nån innan klockan 6 på morgonen!
Helt jävla sjukt skulle jag vlija säga!
Vad är det för jävla människor som gör så?!

Åhh.. Sur jag blir! :/

Har du råkat ut för nåt liknande?


Kommentarer
Postat av: EgoElin

Störande. Min granne å jag har rätt trevligt..igår bjöd jag upp han på scones-frulle..å häromnatten bjöd han på makaroner å köttbullar..jag ä ju mest rädd för den där tanten på våningen längst ner =)

2008-06-02 @ 19:50:16
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0