Utmanad!

 

Jag blev utmanad av Maddi -  http://missmaddis.com/

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

» Jag var på konfirmationsläger i England
» Gick upp massa i vikt

» Blev full för första gången

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs torsdag)

» Privat teori lektion på körskolan
» Sitta och plugga teori själv
» Handla mat till imorron
» Blogga
» Baka?

3. Godis jag gillar

» Äter inte godis!

» Men om jag måste så får det nog bli vit choklad och ahlgrens bilar :)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

» Skänka massa pengar till välgörenhet
» Köpa ett hus
» Köpa en fransk bulldog, en mops och en boston terrier!
» Ge pengar till mina päron och mina närmsta vänner

5.  Städer/orter som jag bott i

» Malmö
» Hofterup
» Löddeköpinge
» Hässleholm
» Furulund

 

Jag utmanar:
» Blixman
»  Becky
» Elin
» PernillaMariaa
» Sus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0