Bidde inget :/

Jag gick iallafall upp på bion.. Men fastnade i kassan som vanligt.. Babblade med Andreas :)
Så de bidde ingen film idag..
Men det är ju påsklov, så jag har hela veckan på mig att gå och se den!
Hehe..

Jag snackade lite med Andreas och så, sen gick jag hem och gjorde ugnsbakad falukorv till Ralle! :)
Då blir han glá! Hehe..
 
image431

Ser kanske inte så jävla gott ut.. Men det doftar UNDERBART! :)
Hehe.. Så det och potatismos får han med sig till jobbet imorron!
Snäll jag är va? :P
Hehe..

Vad har du hittat på idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Blääääh. Snällt gjort och så men korv innehåller bara skit rent ut sagt.

2008-03-22 @ 12:39:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0