Horton!

Det var supertrevligt hos Farfar igår!
Nästan hela släkten på pappas sida var där.. :)

Vi åt gott och skrattade som vi brukar! Supermysigt!
Jag är glad att jag följde med! :)

Lotta (Ystad kusinernas mamma), Anita och Pappa

image445

Tina (Löddekusinernas mamma) Auge (Göran's vackra sambo) och Farbror Göran (Inte pappa till nån av oss)! :)

image446

Cissi en av Ystadkusinerna! :)

image447

Farfar

image448

Farbror Christer (Ystadkusinernas pappa)! Söt som vanligt :P

image449

Jag och Löddekusin Tess :)

image450

Efter all mat och allt skratt så bestämde jag mig för att Tessan skulle följa med mig hem! :)
Och det gjorde hon..

Vi på tåget..

image451

Igår satt vi och pillade lite i photoshop och så.. Och idag ska vi se Horton!
Woohoo! Hehe..

Jag ska gå och köpa frukost när Kvantum öppnar.. Det är typ en timme tills dess..
Så jag ska lägga mig på soffan nu en stund och dricka kaffe och kolla på tv :)

Vad gjorde du igår?




Kommentarer
Postat av: lollosmammas

Kul att se sina tidigare "släktingar"...

2008-03-24 @ 08:44:42
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: kusinvitamin

hejsan! hoppas du å lillsyrran min har det skoj! jag har koll på dig!!! tihi!!

2008-03-24 @ 11:56:13
Postat av: Makrill

Haha nämen ser man på :D En bild på min mormor Anita! Haha, vilken lustig chock jag fick nu :P

2009-01-14 @ 12:14:13
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0