Jävla fan

Idag har jag tvättat och städat! Så nu är här rent och fint igen!
Hatar att ha det rörigt och skitigt :)
Iofs så blir det inte skitigt här för jag städar så ofta.. Hehe..
Men det känns skönt när det är nystädat och renbäddat i sängen!

Jag har varit och bråkat med Af idag :/
Jag och Becky lämnade våra närvarolistor till Af den 4/3 för att få de påskrivna och skickade..
Och de ska skickas dagen efter att vi lämnat in de..
Men icke..
Jag trodde att pengarna skulle komma idag.. Eller igår egentligen..
Men nä.. Inga pengar kom..
Becky ringde Försäkringskassan och pratade med dom.. Och de sa att våra papper blev skickade den 11/3!
Alltså 6 dagar efter att de SKULLE ha blivit skickade!
Så vi får inte pengar förräns den 25/3!
Lide sura blev vi och stegade upp till Af, givetvis var vår handläggare inte där så vi pratade med en man i receptionen.. Och han förstog oss.. Och sa att så får det inte gå till!
Papperna SKA skickas dagen efter vi lämnat dom!

Aja.. Inte mycket han kunde göra åt det..
Så vi gick hem.. Eller ja, jag gick till Ica och Becky gick hem till sig..
när jag kom hem såg jag att jag fått brev från Fsk..
Jaha.. Spännande..
Jag öppnade brevet och såg att de skickat tillbaka den närvarorapporten som jag skickat till dom..
Tydligen hade jag skrivit fel datum.. :/
Jävla fan tänkte jag! Ska det nu dröja ännu längre innan jag får mina pengar?!
Jag ringde upp til Fsk och pratade med dom..
Det visade sig att imorron onsdag ska jag få utbetalningen för februari månad!
Woohoo!
Hehe.. Najs! Gött me pengar!
Och nästa närvarorapport ska vara för mars då så klart :)
Jaja.. Då var det fixat!
Räkningarna kan betalas imorron!

Imorron ska jag jobba.. Gå brevid igen..
Chefen ringde mig i måndags och undrade ifall jag kände mig tillräckligt säker för att jobba själv så att säga..
Men jag sa att jag vill ha en dag till åtminstone så jag får mer kött på benen!
Så imorron jobbar jag 7-16 :)
Ska bli kul faktiskt!

Vad händer hos dig idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0