New shoes!

Pappa och Anita hämtade upp mig i Höör igår! De hade varit hos ett par kompisar och sovit över där :)

Så innan vi åkte till Farfar så åkte vi hem en sväng till papps!
Vi satt och snackade och hade det mysigt.. Och sen helt plötsligt frågade pappa om jag var på "skoprovar-humör"
What?! Klart! Alltid! Haha!
Så han plockade fram ett par skitfräcka rösa skor som jag provade! De satt som en smäck!
Så jag fick dom!
Han hade köpt dom i födelsedagspresent till Anita, men de var för små för henne.. Tyvärr :/
Men det gör inte mig nåt! För vad jag vet så har jag inga röda skor! :)
Tack Papps och Anita!

Så här ser de ut!
image452

Det är inga skor jag själv skulle ha köpt.. Men de är tuffa tycker jag! :)
Bilden är lite kass.. Men så blir det ibland.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Elin

ohh..vilka cooola! =)

2008-03-24 @ 09:36:04
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Becky

Coola =)

2008-03-24 @ 11:45:55
URL: http://www.simonsen88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0