Turning Torso och piercing

Jag och Lotta var ju på Turning Torso den 1 mars och blev fotade..







Men efter det så gick vi ner till stan för att träffa min mamma..
Vi möttes upp på Triangeln och bestämde oss för att gå direkt till India där Maddi jobbar,
jag hade ju bakat bullar som hon skulle få :)
På vägen dit säger jag till Lotta "ska du inte passa på att pierca dig i navelen nu?"
Hon har velat göra det så jäkla länge men inte vågat.. Hehe..
Nja.. Hon var lite tveksam.. "Det gör ju ont" Sa hon..
Haha! Ja, klart att det känns.. Men det är de ju värt :P
Vill man vara fin får man lida pin heter det ju!

Nåja.. Vi stegade mot India och Lotta blev allt mer nervös..
Maddi kom ut ur studion och såg lite förvånad ut över att se mig där :)
Jag frågade ifall hon hade nån drop in tid för en navel piercing, och visst hade hon det!
Vi fick vänta 20 minuter, och under tiden vi väntade gick vi och köpte dricka och peppade Lotta!
Hon var sjuuuukt nervös :)

Väl inne i studion

Hade du vågat lägga dig under nålen på någon som ser ut så här? :)


Det gjorde Lotta iallafall!
Maddi ritar ut vart piercingen ska sitta


Nålen är igenom


Smycket sätts i


Resultatet


Och så plåster på


Färdigt Lotta är nöjd! :)


Jag och Maddi är väldans kärleksfulla mot varandra! (jag ser ut som en fet bebis.. Haha)


Så var det merd den saken!


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh..jag tyckte oxå dä gjorde skitont i naveln :S och å tatuera mej..jag har nog en låg smärtgräns för endel känner ju typ inget :S

2008-03-13 @ 15:10:11
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: lollosmammas

Om jag inte träffat Maddis så hade jag definitivt inte vågat, men jag vet att hon är tam och snäll!
Men vilka kul bilder Lollo!

2008-03-13 @ 19:53:16
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh vad läskigt ont! Det skulle jag inte våga, men det skulle heller inte passa på en som jag... Hehehehe... Snyggt på er unga tjejer!

Kram Sus

2008-03-13 @ 22:25:26
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

hej där!
jag vet inte om du har kvar ditt bproblem, för nu har du inte någon vit bakgrund i menyn längre iaf..

om du vill veta hur du ändrar bakgrundsfärgen på menyn, så kan du läsa det här inlägget:
http://www.designadinblogg.se/1194778631_tips__ndra_frg_p_bakg.html

2008-03-13 @ 23:32:06
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0