Doktorn och smultron!

Jag var hos doktorn imorse, visade sig att jag är frisk som en nötkärna!
Se där :)
Alla värden är helt normala och blodtrycket är perfekt!
Det känns bra att veta faktiskt!

Jag har varit lite rastlös idag, så jag gick ner til blomsterlandet och köpte mig några smultronfrön och lite såjord sen var min eftermiddag räddad.
Eller iallafall 10 minuter av den :)
Jag planterade mina små frön, så nu är det bara att vänta och se vad det blir av de!

Tänkte plantera en Avocadokärna. Har läst runt lite på nätet och jag tycker att det står olika överallt, att man ska skala den och tvätta kärnan och sen plantera den direkt.
Eller  torka den i ett par dygn (skära en skåra uppe och nere) sen plantera.
Eller  att man ska sätta kärnan i lite vatten tills den slår rot och sen plantera den.

Vet du hur man planterar en Avocadokärna?
Snälla hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0