Huvudvärk/Migrän

Usch alltså, huvudverkän jag hade igår övergick sakta med säkert till  migrän.
Inte det värsta jag har varit med om, men jobbigt nog..
Fick inte behålla nånting som jag åt eller drack så det bidrog till mer obehag såklart.. :/

Men idag mår jag bättre.. Lite uttorkad och hungrig bara.. Haha.
Annars är det bra :)

Men jag ska inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt och umgås me min sambo! :)
Han är verkligen världens bästa!
Han gick hem tidigare från jobbet igår bara för att jag mådde dåligt och han gick och köpte mjölk till kaffet till idag.
Och när han ändå var och handlade så köpte han Ottos jordgubbsglass till mig! :)
Bara för att han vet om att det är lättast för mig att äta glass när jag mår illa..
Han är så söt! :)

Men det blidde ingen glass igår, jag ville inte riskera nåt. Hehe..
Så jag får äta den idag istället :P

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0