Jobb och sånt

Hej hopp!
Saknat mig?
Jaaa, klart du har! Hehe..
Jag har haft fullt upp här hemma och att plugga teori, så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva :/
Men nu är jag nog tillbaka tror jag! Det känns så iallafall!

Igår var det ju morsdag, och eftersom att min kära mamma bor rätt så långt här ifrån så gick vi hem till Ralles mamma istället med en liten present.
Hon fick ett örngott där det står världens bästa mamma, och hon blev jätteglad

Idag har jag tvättat och grejat här hemma.
Känns skönt att ha det gjort, ska jobba imorron från 13.30 till 21.15 och då är det najs att slippa tvätta och sånt innan.
Just det, ska ju till frissan imorron bitti också!
Men jag ska bara klippa topparna, så det blir ingen större förändring :)

På onsdag är det teori på körskolan som gäller!
Jag är taggad! Haha!
Ska bli kul faktiskt. Jag har inte varit på teori där än, men på onsdag ska jag dit!

Najs..
Aja.. Vad har du gjort idag då?


Kommentarer
Postat av: EgoElin

Bra att jag läste dä där..jag måste beställa tid för ifyllning av mina rosa slingor..:D

2008-05-26 @ 21:11:25
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0