Känns najs!

Så där ja.. Idag är det dags för arbetsförmedlingen igen!
Skoj, jag har faktiskt sökt 5 jobb denna gången! Det känns bra.

Jag gjorde ett körkortstest på datorn nu precis och blev godkänd! Det känns superbra!
Ska plugga teori i eftermiddag tänkte jag, och på tisdag ska jag på teorilektion på körskolan.
Det känns jäkligt bra denna gången måste jag säga alltså. Riktigt bra!
Denna gången fixar jag teorin! Tredje gången gillt som man säger. Haha.

Jag har pratat med Lotta om att måla om bilen (Hon är ju billackerare) i rosa då givetvis!
Och hon sa att hon skulle skissa upp lite olika alternativ till mig! Låter bra, så länge det är rosa så är jag nöjd :P

Nä, nu ska jag gå och diska!

Vad ska du göra idag?



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mkt, gillar också versionen med blont hår mest=)

2008-05-16 @ 15:28:22
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!

Rosa bil låter riktigt snyggt, det är ju inte det vanligaste direkt....

Du får sätta in en rejäl stereo med så det hörs och syns när du kommer åkande i stan. ler

2008-05-17 @ 21:45:22
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0