Nostalgitripp!

Big time nostalgitripp!

Iron Maiden - Run to the hills



Iron Maiden - Fear of the dark





Dio - Holy Diver



Påminner som fan om när jag var i 14, 15, 16 års åldern nånting och jag och Nettan lyssnade bara på hårdrock!
Och var på konserter osv..
Haha! Vi var på en spelning på KB i Malmö, vi stog i baren och hängde på varandra. Jag helt svartklädd och svart hår, Nettan i sina skinnbyxor och typ en korsett och rakad skalle.
Vi stog och sjöng med till nån låt och dansade och lite så, så kommer det fram en kille och frågar "Är ni lesbiska?" Haha! Det var väl det fräckaste! :)

Nåväl..
När jag hör dessa låtarna så tänker jag tillbaka på min svarta tonårstid..
Den hade ju både ups and downs.. Men minnena med Nettan är alltid ljusa!
Hon är den som alltid har funnits vid min sida!

Jag älskar dig Nettan! <3

image639

(Jag och Nettan 14-15 år)

Har du någon låt du förknippar med något speciellt?

Kommentarer
Postat av: Emelie ( Tyra)

Ha ha jag minns oxå den tiden....
Det va en fantastisk tid i mitt liv! =)
Det verkar ha varit en soft dag för dig me!
Hoppas det blivit en bra kväll me =)
Sov gott!

2008-05-03 @ 23:59:16
URL: http://www.TyraTyra.blogg.se
Postat av: Aurosia

[Bloggkommentarsvar]

Hej Louise! En av mina favoritläsare, blir alltid lika glad för kommentarer från doi! (:

Ohja, tro mig dessa maskiner från träningshelvetet fungerar verkligen säger min plågsamma men ändå lite hemtrevliga träningsvärk. Det är ju inget "hittepå" direkt utan man aktiverar ju faktiskt musklerna, på ett genuint sätt. Sen finns det ju dessa små lurendrejerier som "träningsbälten" som man ska sätta på kroppen och vips - så gör de jobbet åt en! Knappast. Vissa forskningar har till och med visat att det kan vara skadligt... Fast jag ska erkänna, jag har en sån grej med, mahah! [Vissa reklamer går man på alldeles för lätt...]
Har du hört talas om nån sån förut?
Kram!
*

[Och som kommentaren till inlägget:

Åh, jag har massor med såna låtar. Massor massor. Varje låt jag har fastnat för är som ett minne för mig. Därför är musik så jävla bra. Det är så känsloladdat!

2008-05-04 @ 16:46:48
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se
Postat av: Joel

oj, annorlunda stil på den tiden.. inte så rosa fluffig liksom ;D

2008-05-05 @ 03:11:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0