Solsken och shopping

Jajjemen! Idag gick vi ner till Inredabutiken och fixade en pigg till vår lampa! :)
Sen så kom Andreas upp en stund och han och jag gick ner till stan och kollade lite i affärer, och han shoppade ett par byxor.
Trevligt, trevligt! Vi bestämde en våffeldejt, Jag står för våfflorna och han står för underhållningen! Bra plan tycker jag :)
Det får vi göra en annan dag, jag är trött och seg som fan nu efter att ha varit ute i solen hela dagen..
Men skönt har det varit!

Jag och Ralle satt ute på balkongen och åt ikväll.. Mysigt!
Det är hans första lediga dag på 3 veckor, och det firades med en kopp Espresso



Jag på balkongen



Så ikväll blir det till att ta det lugnt och mysa :)
Härligt!

Vad har du gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!

Visst har det varit underbart väder idag??

Jag tycker nästan det har varit föööör varmt idag, men å andra sidan är det så himla kallt resten av året så det behövs...



Vad jag har gjort idag?

Gått på stan och haft skoj..du kanske har sett mig..gick är med min nackspärr klädd i en snygg nackkrage..skrattar

Det kommer säkert bli en modegrej tror jag...lite som det där att ha snygga skor...ler



Fin kopp Espresso, var i stan får man sådana fina koppar?



ha det bra!!

2008-05-08 @ 21:10:41
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0