Utbildning?

Ja, jag satt och tittade på utbildningar igår och hittade nåt som kanske kan vara något för mig.
Bagare och Konditor!
Haha! Det hade nog varit något för mig, och de är i Kristianstad så det blir isåfall ingen längre sträcka att pendla :)
Men ända problemet är att jag inte vill ta lån!
Och bidraget är bara på 2000 nånting, och det klarar vi inte av att leva på.. + Ralles lön då, men det går inte ihop :/
Så jag får de hur det blir.

Men jag hade väldigt gärna velat utbilda mig inom något sånt, eller nåt med textil! :)
Ett kreativt jobb hade passat mig utmärkt!

Egentligen vill jag jobba med djur, tex veterinär.
Men det är bara att glömma.. Det är så sjukt mycket plugg och det pallar jag inte.. Och dessutom lååån! :S

Aja.
Vi lär ju se vad som händer :)

Vilket är ditt drömyrke?



Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jag vill bli reseledare :D eller sån bussvärdinna som glider mä på bussresor till Spanien å sånt =)

2008-05-13 @ 07:42:48
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin

Hej, oroa dig inte för lånet oftast har man tid att jobba extra om man vill. och jag lånar ingan problem det är väldigt förmånligt. man behöver inte betala igen mycket alls och man kan prat med csn, tror martin betalr typ 2000 på 3 månader sen han slutade plugga.. det klara du om du blir bagare!

2008-05-13 @ 11:32:28
URL: http://pinamarina.blogg.se/
Postat av: Christian

Du har inte tänkt på att du kan kombinera både att vara kreativ och jobba med djur?

Du kan ju sy djur-kläder, bli en känd designer och sedan ordna djur-utställningar där de djuren går på catwalk med dina kläder, som du har sytt på dig? ler



På så vis slipper du både plugga och ta lån...

2008-05-13 @ 20:53:05
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0