Stenåldern?!

För helvete vad lack jag blir! :@
Bästämde mig för en stund sen för att jag skulle diska..
Jag bosrtade tänderna innan och vill inte skölja munnen i iskallt vatten så jag vred kranen så att det skulle bli lite ljummet.. Men det blev det inte.. Nänä tänkte inte så mycket på det.. Pallade inte vänta på att det skulle bli varmt lixom (ibland kan det ta lite tid att få varmvatten här hemma)
Så jag sköljde munnen i kallt vatten.. Brr..
Men som sagt.,. Jag skulle diska.. Började spola i vatten i diskhon.. På det varmaste.. Stoppar ner händerna men drar upp dom snabbt som faaaan igen.. Stänker vatten över hela kötek.. (Såklart)
För helvete! Vattnet är ju ISKALLT! :S
Drar upp proppen och låter vattnet rinna i 1 minut.. Fortfarande kallt, 5 minuter.. Fortfarande kallt.. Efter 10-12 inuter var det FORTFARANDE kallt!
Kan det vara så jävla enkelt att jag vridit åt fel håll?
Nej! Så lätt var det inte.. Den är vriden åt det varma hållet..
Fattar ingenting.. Inget varmvatten alls..
Jävla skit..
Ringde hyresvärden.. Inget svar..
Ringde igen efter ett tag.. Inget svar.. Lämnade ett röstmeddelande och hoppas han återkommer så snabbt som möjligt!
Elementen är avstängda.. Gissa om här är kallt hemma! Det drar som fan från båda balkongerna och alla fönster och i o med att elementen är av så är här.. tro mig! SVINKALLT!!
De var på igårkväll..
Kanske ska vara så? att de är på ett tag sen stängs av?!

Men vad fan.. Inget varmvatten?!
Vi lever väl inte på stenåldern?!
Åhh vad arg jag är..


Kommentarer
Postat av: Line

Hejsan :) allt bra med dig? =)

jag undrar om du köper kläder på Gina tricot och H&M, för isf har jág ett väldigt bra tips! Genom att bli medlem på gratiskläder.se så får man presentkort på gina tricot eller H&M då man samlat ett antal poäng. Óch allt är helt gratis! =) Bli medlem här ->http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=98477 och du får 50 poäng att börja med :)

Jag själv är medlem där och tycker det är suveränt bra=)

Lycka till! =)

2008-10-31 @ 17:45:28
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0